2011年5月23日星期一

SOMETIMES WHEN WE TOUCH

You ask me if i love you
and i choke on my reply
i'd rather hurt you honestly
then mislead you with a tie
and who am i to judge you
on what you say or do
i'm anly just beging to see the real you
and sometimes when we touch
the honesty's too much
and i have to close my eyes and hide
i wanna hold you till i die
till we both break down and cry
i wanna hold you
till the fear in me subsides
Romance and all it's stategy
leaves me battling with my pride
but through the insecurity
some tenderness surves
i'm just anither writer
still trapped within my truch
a hesitant prizefighter
still trapped within my youth
and sometimes when we touch
the honesty's too much
and i have to close my eyes and hide
i wanna hold you till i die
till we both break down and cry
i wanna hold you
till the fear in me subsides
at times i'd like to break you
and drive you to your knees
at times i'd like to break through
and hold you endlessly
at times i understand you
and i know how hard you've tried
i've watched while love commands you
and i've watched love pass you by
at times think we're drifters still
searching for a friends
a brother or a sisiter
but then the passion flares agian
and sometimes when we touch
the honesty's too much
and i have to close my eyes and hide
i wanna hold you till i die
till we both break down and cry
i wanna hold you
till the fear in me subsides


♥当我们到达时♥
♥现实与真相太多
♥而我必须闭上眼 想隐藏♥
♥想要一直抓住你♥
♥知道我们俩崩溃哭泣♥
♥想要抑制抓住你♥
♥知道恐惧在我心里平息♥


总是控制不住
抱怨老天给我的路不好走
可我忘了
那是我的宿命

总是忍不住气
咬牙切齿的与某人吵架
可我忘了
那个某人 是让我磨练自己脾气的好对象

总是向人抱怨
谁谁谁不好相处
可我忘了
我也是一个不好相处的人

总是抱怨
身边的人对我不公平
可我忘了
太受宠会变成白痴


有太多总是
有太多抱怨
有太多假设
有太多心情
有太多真相
有太多谎言

不足以我说完
说完或许你已睡着


在我不开心
会适当的找个适当的人
来给我骂个痛快
当然 我不是骂那个人
而是骂完心里该骂的
最后骂自己
再嘲笑自己

那就是我的解压方式


有人会说我心里不协调 总是认为世界不公平
有人会说我心里变态 总是会骂自己
有人会说我身心不健康 总是往坏的学
有人会说我是坏小孩 不好靠得太近
当然 也会有人说我乖
但不是很乖

是呀
是我不曾向你们诉说我的每一个心情

可你们要我怎么说?

说我不好的
你们讲 讲 讲
我接受

说我厉害的 好的 拿手的
你们笑 笑 笑 结果 还是 讲 讲 讲
我 接受

嘿 我要的很简单
就只是你们在适当时给我个微笑
你们的微笑
是我最大的动力

知道我的背景是无法改变的
可你们可以看得起我一些吗 ?
知道我所犯过的大小错误
可你们可以骂完我之后 用微笑鼓励我吗 ?

我很坏
我没家教
我不自爱
我不懂事
我不清白

这些 你们讲
我接受
因为那是我自己一手造成的

十七岁了
我懂的事不能比你家孩子多
可是
我敢保证
你家孩子懂的大小道理
我也明白
我也做得到
即使在课本上
我懂得不比你家孩子多

成绩你他妈的好
又怎样 ?
为人礼貌 规则
怎样 ?

我做不到吗 ?
是 不是我做不到
是你看不到


无需你插手
无需弄脏你还得为孩子做饭的手
无需你继续看着令你翻白眼的脸

我一直在等
等你们给我的微笑 鼓励 支持
即使我的梦想不足你们渴望的大理想
可我等得累了

真的累






我的人生 我自己做主 .

没有评论:

发表评论